fridaerikssson

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av frida eriksson - 18 juli 2010 21:52

hejhej, just nu kollar jag och pappa på film, den heter (i love you,man)

den är jätte rolig och rekomenderar den verkligen :)

aja åt ju pizza på  världens bästa resturang, åt en caprichosa ( stavning*)

det var jätte gott och nu är man propp mätt   

aja nu ska kolla klart på filmen


puss / frida 

 

   gammal bild på mig

Av frida eriksson - 18 juli 2010 18:47

har varit på stranden med folk från varberg, var på ringenäs:)

fyfan vad kul det var eller !? det var as stora vågor o massa, hade en sån där madrass o låg på den, var skit kul :D

aja skulle ändå inte kunnat blogga idag, bara för min data har varit helt fuckup -.-

aja är nu hemma hos daddie och ska snart ut o äta i stan :)

vi ska äta pizza på capri :) det är för jävla gott det ;)

 

aja men nu ska jag vara med i en tävling puss på det:)

 

hhaha såg en sak precis, jag säger ju typ ``aja´´ hela tiden :)

hahahah


aja pusssss/ frida  

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Fråga mig

7 besvarade frågor

klockan är

Presentation


hello, jag heter frida och är 13 år, denna bloggen handlar om hur jag lever och min vardag, kommentera gärna :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards