fridaerikssson

Alla inlägg under juli 2010

Av frida eriksson - 30 juli 2010 18:43

hej!

 

just nu sitter jag i göteborg, har varit här hela dagen, vi kom hit typ vid kvart i elva, sen någon timme efter stack vi och shoppade på frölunda shopping hus, det var shiiiiit stort, med massa affärer ;o

hoppas de bygger det i halmstad någon gång också :)).

 

idag köpte jag : svart vit baseball tröja, typ beigt läppstift från viva la diva, det är shit bra, någon paljett tröja från new york eller vad den hette, en svart ganska pösig tröja från gina. det var typ det jag köpte idag :).

vi ska shoppa imorgon med, och sen kanske åka till liseberg, inte åka något typ xd, men köpa lotter, o va med på choklad hjul :D.


puss / frida från göteborg

Av frida eriksson - 30 juli 2010 08:50

hello, just nu är klockan 08 53, och tåget går kl: 08:20, sä det är ganska brottom nu, jag har med mig allt jag behöver, (hoppas jag .

vi ska åka med ett tåg som heter x2000 så det är extra snabbt.

 

jag kommer inte ha med mig någon data så ni får vänta tills jag kommer hem på söndag.

 

nu ska jag göra mig i gjorning.




pussss

Av frida eriksson - 29 juli 2010 21:14

helllo :D

 

kom precis hem från marinfestivalen, var med på ett såntdär choklad hjul, hade nummer 10 och 41 eller något, sen när hjulet stannade så var det nummer 10, som JAG hade, :D, jag blev helt chockad,  haha jag vann ju fan 2 kg choklad :)

så nu är man 2 kg schweizer nöt rikaare :D

 

 

nu ska jag packa till göteborg imorrn.





puss/ frida     

Av frida eriksson - 29 juli 2010 16:01

hejhej.


just nu är jag med tjejorna, vi  sska snart ner till marinfestivalen.


här är två bilder       på oss :)



Av frida eriksson - 28 juli 2010 20:42

hej,  kom precis hem från stallet,  red med wilma, vi red först trekanten och sen granplanteringen hem.

 

det äär jäääätte många bromsar som jag är jätte rädd för ;o , dem sätter sig på hästar och biter dem, fatta hästar får damp då eller ?.

 

aja, jag hittade inte min ryktlåda, så mamma ska leta efter den snart, annars nör vi åker till gekås föår jag la köpa ny :P.

 

här är en bild på en liten broms, dem som var i  skogen var fett mkt större ;o


  



puss / frida erikssson

Av frida eriksson - 28 juli 2010 14:28

helllloooo

 

 

vaknade vid halv 10, åt frukost och sen gick jag oh mamma och hämtade biljetter till göteborg på fredag :D, sen åkte vi till grangården o köpte häst godis och hundmat, sen till eurostop och mamma köpte ettt armband, sen åkte vi också till hööks och kollade lite.

sen nu efter det har jag inte gjort så mycket.

sen vid 6 ikväll ska jag o wilma ut o rida igen =).

hoppas jag inte blir biten av en blindning igen, som jag blev igår -.-, jag har ett fett stort märke där nu, som kliar som bara den ;o.

 

sen ska jag o mamma till pappa lite snabbt och leta efter min box där mina hästgrejer är.

ska leta upp mitt pälsglans också så jag kan spruta det på zorro så han blir fin :).

 

men nu ska jag kolla på ett program på tvn.


 

puss / ffrida

Av frida eriksson - 27 juli 2010 11:55

hejhej.

 

blev väckt klockan halv 9, tog på mig ridkläderna stack till stallet, sen kom wilma, och vi red ut, sen när vi kom tbx gjorde vi hästarna jätte fina o tog ut dem i hagen, jag blev biten av en blindning -.- det gjorde ont.

En häst som heter amara blev biten av en broms, shit som hon sprang i hagen eller, o den satt ju kvar också. :(

 

aja sen stack vi hem o nu sitter jag här .



  


pussss/ hästnörden ;)

Av frida eriksson - 26 juli 2010 21:18

heeej.

 

har varit o ridit på zorro, han var jätte pigg, så jag red inte så långt med honom, plus så fanns det massor av blindningar ;o

ussh på dem.

 

emma-louise tog lite bilder (aa)

bild bomb


                  



 puss/ frida



Translate

Fråga mig

7 besvarade frågor

klockan är

Presentation


hello, jag heter frida och är 13 år, denna bloggen handlar om hur jag lever och min vardag, kommentera gärna :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards