fridaerikssson

Alla inlägg under juli 2010

hej

Av frida eriksson - 26 juli 2010 11:14

godmorgon.

vaknade klockan halv 10 och gick upp o satte mig här vi datan.

Jag ska åka till min sötnos zorro, och skritta fram honom lite.

Min kompis emma-louise ska oxå med så man får la hoppas att hon tar några bilder ;).

så vi ska hämta henne sen.

 

senare idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske vara med emma-louise, annars vet jag inte :p.

 

pussssen / frida

Av frida eriksson - 25 juli 2010 23:12

hejhej.

 

just nu är jag jätte trött :o, men orkar inte gå o lägga mig ;o

äter just nu världens godaste små kakor från götebors :).

 

är med i en tävling där man kan vinna en system kamera : här är mina länkingar till bilderna.

 

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery

 

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery

 

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery

 

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=frida


  

godnatt/ frida


Av frida eriksson - 25 juli 2010 22:00

      

Av frida eriksson - 25 juli 2010 21:52

  

[model:matilda] [ph:jag] [kamera:samsung]

Av frida eriksson - 25 juli 2010 10:08

japp, fråga hur många frågor som helst, om vad som hällst.



  

Av frida eriksson - 25 juli 2010 09:08

Godmorgon..

 

vaknade nästa precis, och är hur trött som helst ;o.

kollade på en ganska läskig film igår som gick på 3:an, den började 9.

var det någon som såg den ?  (a)

ser ut som att det ska bli molnigt väder idag igen *suck*, så jag får la sitta här tills klockan 2, då ja ska ringa marina :).

 

förlåt att det inte har kommit någon dagens outfit,vet ju inte om ni vill att jag lägger in dagens outfit varje dag ?

 

aja jag ska snart ha frågestund också, så ALLA ska ställa någon fråga eller många frågor, för då är ni bääst <3.

 

 

nu ska jag läsa bloggar .


pussen/ frida


Av frida eriksson - 24 juli 2010 19:34

hejhej.

 

kom typ hem från after beach för en halv timme sedan, innan det var jag med lisa en liten stund på hennes båt.

det var fett mycket folk på tylösand ;o, vi fick fan inte plats, så jag såg inte så mycket. träffade några man kände o snackade lite med dem o så :).

 

imorgon blir det kanske att vara med marina sötnos :)<3


pussenn/frida

Av frida eriksson - 24 juli 2010 09:34

good morning.

 

vaknade vid 9 och satte mig vid datan, vädret är molnigt och tråkigt ute, men jag hoppas det blir bättre tills i efter middag då vi ska till afterbeach ..

 

blev ett kort inlägg nu, men vet inte vad jag ska skriva.


pussen / frida

Translate

Fråga mig

7 besvarade frågor

klockan är

Presentation


hello, jag heter frida och är 13 år, denna bloggen handlar om hur jag lever och min vardag, kommentera gärna :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards