fridaerikssson

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av frida eriksson - 21 juli 2010 21:03

hejhej.

 

är nu i varberg och har precis ätit grillat :)

 

dagen:

 kom hit vid typ halv elva, och kollade på deras kanin ungar, de e sjuukt söta :).

Sen åkte vi till fun city och var där till 20 över 5.

sen tog vi på oss våra ridkläder och drog ner till ett stall.

sen red vi,och jag ramlade av :P, bara för att det kom en bil som lät jätte mycket.

men jag ramlade och ställde mig på fötterna så jag fick bara ont i min skadade rygg :(.

 

sen hoppade jag lite, hoppade 80cm,det var fett nice (y)

nästa gång blir det 90 :D hihi.

 

aja men nu ska jag umgås med alla andra o ha det kul, så kanske det kommer in ett inlägg imorgon också.



pussss/ frida


Av frida eriksson - 21 juli 2010 07:20

Good Morgning sunshines !

 

Idag ska jag till varberg och jag har ännu inte börjat packa :P.

Ska göra det snart, men jag vet inte vad jag ska ha med mig för kläder.

Vi ska nog till stranden idag, men jag måste passa mig för solen för igår var jag ju i skrea strand med emma - louise, och då blev jag bränd på axlarna ganska mycket.

 

Idag klockan 6 ska jag mamma, oliva ( mammas kompis barn) rida :).

Jag ska ha en häst som heter calle, han är ganska seg att få upp i galopp o så, men det kommer säkert gå, för jag har ridit honom förut.

 

men nu ska jag börja packa.


pusssss/ frida

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Fråga mig

7 besvarade frågor

klockan är

Presentation


hello, jag heter frida och är 13 år, denna bloggen handlar om hur jag lever och min vardag, kommentera gärna :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards