fridaerikssson

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av frida eriksson - 22 juli 2010 18:35

hellllloo :)

 

Idag är det då torsdag och vi ska hem imorgon :(.

Idag har vi varit på stranden i några timmar, badat litelite, solat, fiska krabbor ;).

 

Aja här kommer dagen ..

 

vaknade i tältet vid 5 typ av att det regnade som sjutton ;o det lät ju jätte högt så jag kunde inte somna om :s.

aja sen gick vi upp vid halv 10 eller något och åt frukost med alla andra .

Sjungde sen singstar, o sen gick vi ut till deras söta kaninungar.

sen efter det åt vi köttbullar o mackaroner, sen efter det packade vi ihop alla våra saker och cyklade till stranden och var där i kanske 4 timmar eller något =).

 

cyklade hem och nu sitter vi här, mamma o carina ska ut ikväll så det är bara jag o de andra som e hemma (plus patrik).

 

jag tycker faktiskt ni ska lägga upp lite mer kommentarer här ;o

men ´tack alla andra sötnosar som redan gör det :D.

 

 

nu ska jag snart läsa andra bloggar o ha det nice (y)



pussssssen / fridaa


Tidigare månad - Senare månad

Translate

Fråga mig

7 besvarade frågor

klockan är

Presentation


hello, jag heter frida och är 13 år, denna bloggen handlar om hur jag lever och min vardag, kommentera gärna :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards