fridaerikssson

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av frida eriksson - 23 juli 2010 22:31

HejHej.

 

Japp, nu är jag hemma i halmstad igen, har haft super kul i varberg och vill redan tbx .

 

 

här kommer dagen:  

vaknade vi 9 för att smilla spydde i tältet -.-, gick upp med mamma,gick en liten promenad med smilla, gick in o åt frulle sen vi halv1 eller något åkte vi till stranden o var där till 4 typ :P

sen åt vi o lite sånt, sen gick jag mamma o vilma o red på calle.

vilma började skritta fram honom, sen red mamma lite o sen hoppade jag med honom :),  hoppade runt 80-90 cm :).

sen efter det ¨åkte vi hem, o just nu är jag röd som en tomat bara för att jag bara solade  idag bara för jag hade ``ont i magen´´ och ville inte bada .

 

imorgon blir det after beach om det blir fint väder (y), någon mer som ska dit ? jag tycker det är skit roligt att sjunga o dansa till de låtarna man redan kan .

 

aja ska bara läsa lite bloggar o sedan sova


puss o godnatt / frida

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Fråga mig

7 besvarade frågor

klockan är

Presentation


hello, jag heter frida och är 13 år, denna bloggen handlar om hur jag lever och min vardag, kommentera gärna :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards